Michalici

Ferie zimowe Betanii

08-02-2020

facebook twitter
Wspólnota Betania wraz z ks. Pawłem Sworstem wyjechała na zimowisko do Przemyśla i okolic.

W dniach 20-22 stycznia młodzież ze wspólnoty Betania wraz z księdzem Pawłem wyruszyła do Przemyśla. Był to czas bardzo intensywny, przez te trzy dni zwiedziliśmy bardzo dużo miejsc. Pierwsze kroki na „Ziemi Przemyskiej” skierowaliśmy do galerii sztuki nieopodal Przemyśla. Następnie pojechaliśmy na Kopiec Tatarski, a także do stojącego nieopodal Krzyża Zawierzenia. Kolejnym miejscem na mapie podróży była Bazylika Archikatedralna w Przemyślu. Czwartym punktem naszej wycieczki był Park Zamkowy im. Mariana Strońskiego. Ostatnim punktem pierwszego dnia był rynek przemyski. Po tak intensywnym dniu pojechaliśmy na zasłużony odpoczynek i nocleg do Prałkowiec, wieczorem mieliśmy okazję pograć na tamtejszej hali sportowej.

Drugi dzień wyjazdu rozpoczęliśmy Mszą Świętą, następnie udaliśmy się na śniadanie. Pierwszym punktem kolejnego dnia było zwiedzanie Sanktuarium w Kalwarii Pacławskiej. Kolejnym punktem naszego wypoczynku był basen w Hotelu Arłamów, gdzie spędziliśmy resztę dnia.

Ostatni dzień wyjazdu rozpoczęliśmy Mszą Świętą, po której ruszyliśmy w stronę Bieszczad, gdzie mieliśmy możliwość przejechania się Bieszczadzką Kolejką Leśną. Potem ruszyliśmy nad Jezioro Solińskie, gdzie spacerowaliśmy po zaporze. Następnie udaliśmy się do Miejsca Piastowego, gdzie znajduje się kolebka Zgromadzeń Św. Michała Archanioła. Naszym celem było Sanktuarium „na Górce”, gdzie modliliśmy się przy grobie bł. ks. Bronisława Markiewicza. Następnie ruszyliśmy do klasztoru, aby odwiedzić byłego proboszcza naszej parafii  ks. Leszka Ciocha. Po rozmowie i zrobieniu wspólnego zdjęcia ruszyliśmy do domu rodzinnego ks. Pawła, gdzie Jego rodzice przygotowali dla nas pyszną kolację, po której wyruszyliśmy do domu.